Kunci Gitar Asep Balon X Resol - Dadas (+ Terjemahan Indonesia)



Dm       G
aku tak apa..
       Em      A
aku engga apa apa..
  Dm                    G
semoga bahagia kau di sana
                  C
dengan si goblog eta..

(Intro) C Em Am A
        Dm A G
        Em E7 Am
        Dm  G  C

C
tataian ngadangu sia jadian
      F
jeung nu bengetna
poek ciga imah keur aliran
   G
meskipun teu ngahiji
aing tetep ngadoakeun
    C
semoga pas si eta apel
ku warga dibangsatkeun

  C
salila ieu aing pdkt jeung sia
          F
mangbulan-bulan geus ciga
nyicil mio ka adira
      G
dekeutna jeung aing
jadian jeung si bengeut rawing
      C
nyanguna jeung aing
ngaliwetna eujeung si any*ng

C
geus dadas jadian acan
tapi teu reuwas da aing tampan
    F
na ari sia teu ngahargaan
asa raisa bengeut paspasan
G
hiji waktu sia bakal ngarasa kaduhung
  C
miceun udud mahal
    G
sia kadon mulung kuntung

(Chorus)
         F            G
dadas enggeus jadian acan
         Em             Am
padahal urang geus bebeakan
        Dm        G        C
pengorbanan ngan ukur tataian
       F              G
awak leleus kanyenyerian
           Em            Am
karena ayeuna geus ka'asaan
            Dm    G             C
cinta teh bisa maehan tanpa getihan

C
cinta mah emang
kadang bisa nyieun buta
     F
naha aing bisa bogoh
ka siluman ciki chuba
     G
aing geus beak sagala
geus beak tanaga
        C
sia jol leungit ciga korek
meunang meuli ti alfa

    C
mun sia neangan anu duitna loba
     F
aing mundur aing rumasa jalma teu boga
     G
tapi mun aing geus sukses
erek meuli tengbaja
        C
mobil kabogoh sia ku aing
geleng nepi rata

C
ayeuna moal karasa
da sia keur bahagia
F
 kalem aing moal
ngaganggu deui sararia
G
 sia bakal nyaho mana anu berharga
    C                  G
disaat nu berharga eta atos teu aya

(Chorus)
         F            G
dadas enggeus jadian acan
         Em             Am
padahal urang geus bebeakan
        Dm        G        C
pengorbanan ngan ukur tataian
       F              G
awak leleus kanyenyerian
           Em            Am
karena ayeuna geus ka'asaan
            Dm    G             C
cinta teh bisa maehan tanpa getihan..

Dm       G
aku tak apa..
       Em      A
aku engga apa apa..
  Dm                    G
semoga bahagia kau di sana
                  C
dengan si goblog eta..

(Int.) F G Em Am Dm G C

(Chorus)
         F            G
dadas enggeus jadian acan
         Em             Am
padahal urang geus bebeakan
        Dm        G        C
pengorbanan ngan ukur tataian
       F              G
awak leleus kanyenyerian
           Em            Am
karena ayeuna geus ka'asaan
            Dm    G             C
cinta teh bisa maehan tanpa getihan..

         F            G
dadas enggeus jadian acan
         Em             Am
padahal urang geus bebeakan
        Dm        G        C
pengorbanan ngan ukur tataian
       F              G
awak leleus kanyenyerian
           Em            Am
karena ayeuna geus ka'asaan
            Dm    G             C
cinta teh bisa maehan tanpa getihan..
            Dm    G             Em  A
cinta teh bisa maehan tanpa getihan..
            Dm    G             C
cinta teh bisa maehan tanpa getihan..

Terjemahan Indonesianya :

(*)
aku tak apa, aku engga apa apa
semoga bahagia kau disana
dengan si goblog itu

tataian, ngedenger lu jadian
sama orang yang mukanya gelap kaya rumah lagi mati lampu
meskipun ngga bersatu gua tetep ngedoain
semoga pas pacar lu ngapel sama warga di bilang maling

selama ini gua pdkt sama lu
berbulan-bulan udah kaya kredit mio ke adira
deketnya sama gua, jadiannya sama si muka rawing
bikin nasinya sama gua, ngeliwetnya sama si anj*ng

udah sakit jadian belum
tapi ga kaget karna gua tampan
kenapa si lu ga ngehargain
ngerasa raisa muka pas-pasan
suatu saat lu bakalan nyesel
buang rokok mahal lu malah dapet puntung

(Chorus)
sakit udah jadian belum
padahal gua udah abis-abisan
pengorbanan cuma sebatas tataian
badan lemes kesakitan
karena sekarang udah kerasa
cinta itu bisa membunuh tanpa berdarah

cinta memang kadang bisa bikin buta
kenapa gua bisa cinta ke siluman cikichuba
gua udah abis segalanya, udah abis tenaga
lu malah ilang kaya korek dapet beli di alfa

kalo lu nyari yang duitnya banyak
gua mundur gua nyadar diri orang ga punya
tapi kalo gua udah sukses gua beli tank baja
mobil pacar lu gua lindes ampe rata

sekarang gak akan kerasa karna lu lagi bahagia
santai aja gua ga akan ganggu lagi lu pada
lu bakalan tau mana yang berharga
disaat yang berharga itu udah gak ada

(Chorus)
sakit udah jadian belum
padahal gua udah abis-abisan
pengorbanan cuma sebatas tataian
badan lemes kesakitan
karena sekarang udah kerasa
cinta itu bisa membunuh tanpa berdarah

(*), (Interlude), (Chorus 2x)

Lihat Semua Chord Asep Balon
Advertisement
Posted on : by
Related Chords:
  • Sorry, other chord not yet available.